niedziela, 29 czerwca 2014

Darmowa, tania i szybka pożyczka

Darmowa pożyczka?

No i się stało... finansowo mnie, jak to się mówi przycisnęło... Kolejne rachunki przychodzą, a poprzednie wciąż nieuregulowane... Potrzebna jest mi szybko kasa, tylko skąd ją zdobyć? Na pożyczkę od znajomych nie mam co liczyć, bo większość i tak sama finansowo ledwo stoi, albo mnie nie lubi, albo jedno i drugie.... Skoro nie mam szans na szybką pożyczkę od znajomych to może będzie się dało coś pożyczyć od nieznajomych ? Oczywiście od pierwszych lepszych nieznajomych nie ma co pożyczać, lepiej nie mieć tzw. długów na mieście, bo później taki byznesmen będzie mnie jakimiś wygolonymi karkami straszył, żebym mu oddał wyimaginowane pieniądze, nawet jak mu taką pożyczkę w terminie spłacę...
Co w takim razie począć?
Ano najlepiej pożyczyć od nieznajomych, ale takich bardziej znanych. Gdzie ich znaleźć? Chodzi w skrócie o pożyczki pozabankowe. Z pomocą przyjdą chyba mi firmy, które tego typu usługi szybkich chwilówek świadczą od jakiegoś czasu. Przejrzałem kilka ofert, poczytałem opinie o tych firmach pożyczkowych w internecie i chyba się zdecyduję... Wygląda to na ucywilizowaną formę zdobycia szybkiej gotówki. Z tego co zdążyłem się zorientować to jest kilka firm, które oferują pierwszą pożyczkę za darmo. Czyli tyle ile pożyczamy to tyle musimy im oddać. Zazwyczaj termin spłaty to 30 dni. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że nie ma nic za darmo, tym bardziej w takim biznesie finansowym. Mam tego pełną świadomość. W takim razie, gdzie jest haczyk?
Z jednej strony tego typu firmy pożyczkowe działają ja diler, który daje pierwszą działkę za darmo, abyśmy się przekonali, zobaczyli jak nam będzie fajnie... I trochę się obawiam, aby nie popaść w spiralę zadłużenia... oby kolejna szybka i darmowa pożyczka mnie nie podkusiła...a przede wszystkim nie było potrzeby jej zaciągania. A niestety jestem osobą bezrobotną i bardzo krucho u mnie z finansami :/
Niemniej jednak jak już wezmę taką darmową pożyczkę to napiszę tutaj, na jaką firmę pożyczkową się zdecydowałem, a także jak spłacę dług to również się pochwalę, jak to wszystko wyglądało, i czy finansowo dobrze na tym wyszedłem... Zatem już teraz zapraszam Was do kolejnego wpisu na temat szybkich i darmowych pożyczek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz